Forum Forum klasy 1L Strona G│ˇwna Forum klasy 1L
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Najlepiej podczas jakiego┼Ť programu (ostatnim razem przy Ma

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1L Strona G│ˇwna -> Klasowe Sprawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 0:39, 09 Kwi 2014    Temat postu: Najlepiej podczas jakiego┼Ť programu (ostatnim razem przy Ma

Znam dwie dziewczyny ....jedna wykorzystal turek bo jego zona byla w ciazy i nie mog sie z nia....p..., oczywiscie moja kumpela tego nie wiedziala, dowiedziala sie o tym jak tamta miala rodzic(i nawet wtedy on sie upieral sie nie ma zony i ze ja kocha)
[link widoczny dla zalogowanych]
oplacenie striptizera polegalo na upiciu go, kolega z podworka mojej kuzynki sie rozbieral smiechu bylo co nie miara.kazda dziewczyna przyniosla jakis maly prezent dla panny mlodej i jej zadaniem bylo wykonanie zadanej czynnosci przez nas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Obecnie maja troje w┼éasnych dzieci i ta dziewczynke z pierwszego zwi─ůzku kole┼╝anki.Maja dw├│ch syn├│w 4lata,3lata i malutka miesi─Öczna dziewczynka. [link widoczny dla zalogowanych] Po pierwsze nie mo┼╝na przez granic─Ö przewozi─ç ┼╝adnej ┼╝ywno┼Ťci tyle co w torbie podr─Öcznej na czas podr├│┼╝y.
ja si─Ö skusz─Ö, centrum i herby. ze wskazaniem i┼╝ jeste┼Ť osob─ů z forum Kafeterii - 10% na pierwszy zabieg!!! ale to dopiero w przysz┼éo┼Ťci..... Cze┼Ť─ç Dziewczyny! a jednak! [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Jestem po 1 zabiegu. Tam kto┼Ť fajne porady umieszcza. Kasia ja nie jestem expertem w tej dziedzinie, sama te┼╝ nie robilam przygotowania ksi─ů┼╝kowego mysle, ┼╝e jest wa┼╝ne przygotowanie, bo ┼éatwiej si─Ö znosi pierwsze dni g┼éod├│wki. Ale nadal mam nadzieje ze jak nie bede w nim za wiele grzebal to sam jakos zejdzie. A jedna nawet odkry┼éa now─ů odmian─Ö bulimii.. Pogoda i u nas poprawi┼éa si─Ö.
┼╝ycz─Ö powodzenia wszystkim katoliczkom, kt├│re wi─ů┼╝─ů si─Ö z muzu┼émanami - b─Ödzie Wam potrzebne....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dr Broma nie jest ukierunkowany tylko na pieni─ůdze, ale na dobro pacjenta i jego zadowolenie.
A PH ktory zarabia 4500 zl netto to PH ktory juz pracuje w trade od 6 lat!

A tu zaszlam calkiem naturalnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
To moje 3 podej┼Ťcie, poprzednie by┼éy 3 dniowe, zawsze dobija┼é mnie kryzys trzeciego dnia wiecz├│r. Z minus├│w mog─Ö wymieni─ç pocz─ůtkowe b├│le g┼éowy i cia┼éo robi si─Ö ma┼éo j─Ödrne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tym razem badanie CA wyszło ok 500 u/ml, odchodziłam od zmysłów, znowu zmieniłam lekarza, który pomimo wysokiego wyniku CA zaproponował leczenie gravistatem, czopkami i antybiotykami. [link widoczny dla zalogowanych] Wszyscy mówimy do niej albo \pani Zuza\ albo \Pani Zuzanna\
Pozdrawiam i trzymam kciuki Szkoda Oktavko ┼╝e wysz┼éo Ci tak p├│┼║no z tym terminem, wi─Öc pewnie nie b─Ödziemy mia┼éy okazji si─Ö pozna─ç Hej!z tego co wiem to aby zrzuci─ç kilogramy nie nale┼╝y ─çwiczy─ç na duzym obci─ů┼╝eniu, bo to zbuduje mi─Ö┼Ťnie a chodzi o pozbycie sie tkanki t┼éuszczowej,wiec radzi┼éabym ─çwiczy─ç d┼éugo ale na l┼╝ejszymbiegu! Bardzo prosz─Ö o pomoc,naprawde przez te paj─ůki popadam w depresie Na obiad dzis,┼╝eberka i pol─Ödwiczka do tego broku┼éy z fet─ů polane sosem czosnkowym [link widoczny dla zalogowanych]
Na ul. Ale do rzeczy.Mysza30: Najgorzej b─Ödzie jutro moja c├│reczka przygotowuje jakie┼Ť ┼éakocie z okazji Dnia Matki, trzeba si─Ö b─Ödzie jako┼Ť wykr─Öci─ç Mi┼éego dnia! Haha fryzjer MIRO w belgu zamkni─Öty w ko┼äcu upad┼é wcale si─Ö nie dziwi─Ö by┼éam raz rok temu i tragedia. Czyli to jest mo┼╝liwe? -w jakim dzile chcialabym pracowac i dlaczego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
15 minut dziennie odpowiedniego treningu, zatem nic wielkiego.
ale czytaj─ůc tutaj niekt├│re wypowiedzi narodzi┼éy si─Ö u mnie pewne w─ůtpliwo┼Ťci Dlatego chcia┼éabym si─Ö upewni─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiamy

Ilo┼Ť─ç zatem skutk├│w ubocznych kt├│re mo┼╝na zauwa┼╝y─ç przy LIDZIE jest taka sama jak przy innych preparatach czy dietach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] -Bums & tums R─Öce ju┼╝ mi opadaj─ů...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

poprzednio tez mi┼éam taki napad a p├│┼║niej odesz┼éa mi ochota [link widoczny dla zalogowanych] Szefostwo per pan - sztywniacy, c├│reczka rozkapryszona z fochem zreszt─ů po kim┼Ť musi przej─ů─ç zak┼éad przetw├│rstwa klient├│w z herami, sebastian kiedy┼Ť by┼é dobry a p├│┼║niej kity wciska┼é byle by tylko skasowa─ç i zarobi─ç Z tego co wiem to kiepsko mu p┼éac─ů a pracuje tam wieeeeeeeeeeleee lat.
Jest dobry i tyle!! A ja mog─Ö si─Ö do┼é─ůczyc, mimo ┼╝e mam 25 lat ? Ja ju┼╝ teraz zastanawiam si─Ö, jak przej┼Ť─ç od bia┼ékowo-t┼éuszcz├│wki na zdrowie od┼╝ywianie, ┼╝eby efekty zosta┼éy d┼éuuuugo... a to juz niebawem wiec .. Nie wiem Ewiks ile masz lat, ale ja jestem w okresie menopauzy i chocia┼╝ wczesniej tez miewa┼éam problemy bezsenne to w tym czasie ogromnie si─Ö nasili┼éy, chocia┼╝ ┼╝adnych innych jak jakies uderzenia gor─ůca lub cos w tym rodzaju , dolegliwo┼Ťci nie odczuwam..ba nawet mam wi─Öksz─ů ochote na seks niz wczesniej, gdy by┼éam m┼éoda i wiecznie ┼Ťpiaca.Zatem wiem,┼╝e menopauza to czasem dramat bezsenno┼Ťci.Pojecha┼éam wi─Öc do Katowic ( ok 300 km) do Pani ginekologa-endokrynologa i ona zaleci┼éa mi plastry hormonalne lecz z uwagi na moje sklonno┼Ťci do guz├│w piersi, zastapi┼éa je lekiem p├│┼é-hormonalnym ( troche mi nazwa wylecia┼éa ale to chyba Biostymina ) tylko dawka wi─Öksza niz normalne dostepne bez recepty, dlatego jest na recept─Ö.I cud po latach m─Öczarni moja bezsenno┼Ť─ç jakby z┼éagodnia┼éa. [link widoczny dla zalogowanych]
Ale tu cicho sie zrobilo... omo┼Ť─ç ,┼╝e nadmiar picia herbaty PU-EHR ( kt├│r─ů zaleca si─Ö np. Ja tez tu mieszkam, praktycznie od kilku dni.. WITAM DZIEWCZYNY.MOZE MI ODPOWIECIE NA NURTUJACE MNIE PYTANIE:MAM W SIERPNIU WESELE I CHCIALAM PO RAZ PIERWSZY(!) WYDEPILOWAC BRWI.S─śK W TYM ZE JESTEM STRRRASZN─ä PANIKARA I BOJE SIE BULU.JUZ NAWET PYTALAM SIE W APTECE O KREM ZNIECZULAJACY BO PODOBNO JEST COS TAKIEGO, ALE OKAZUJE SIE ZE TEN KREM TO SA PO PROSTU PLASTERKI KTORE TRZYMA SIE PRZEZ GODZINE NA SKORZE.PRZECIEZ NIE PRZYKLEJE SOBIE PLASTERKA DO BRWI!!!!!!!! waga- 68 - 60 to nieprawda ze tluszcz spala sie po 30 min. Witam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kładę się spać około 22 i nic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dietkę trzymam to w końcu ruszy.
[link widoczny dla zalogowanych]
A wtedy jeszcze się o tym nie mówiło.
[url=http://rocs.plusbb.org/your-first-forum-f2/topic-t-t1088.html]?? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
kurczak
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witajcie Kochane. [link widoczny dla zalogowanych] Pojawia si─Ö tylko w nocy i jest bardzo nieprzyjemny.
ja polecam pana wiesia jest super Witam , ja sama ucze sie w szkole wiza┼╝u i stylizacji , potrafie sama siebie pomalowa─ç 12 sierpnia mam ┼Ťlub ale jednak skorzystam z us┼éug wiza┼╝ystki tylko dlatego , ┼╝e w domu nie mam tak profesjonalnych kosmetyk├│w oraz tych wszystkich utrwalaczy bo jak wiadomo makija┼╝ ma przetrwac ca┼é─ů noc i musi by─ç odpowiednio utrwalony , pozatym jedna dziewczyna si─Ö martwi┼éa ze wiza┼╝ystka pomaluje j─ů tak jak jej nie bedzie odpowiada┼éo ! widze, ze EWA zniknela.... chce zablysnac czasami A Wy co o nim my┼Ťlicie? [link widoczny dla zalogowanych]
Efekt by┼é moim zdaniem tragiczny, czu┼éam si─Ö jak w masce. witam i pozdrawiam dzi─Öki z g├│ry. Widz─Ö, ┼╝e nie jestem tu sama ze swoim wzrostem ;P Tez mam ok. a jesli chodzi o obsluge to jestem zadowolona moj brat jest kierowca orbisu hihihi pozdrawiam... Tyle czasu chodz─Ö nad nim i zastanawiam si─Ö jak to zrobi─ç, ┼╝eby mnie nie zaatakowa┼é, ┼╝eby przypadkiem go nie dotkn─ů─ç, albo, ┼╝eby mi na g┼éow─Ö nie spad┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wczoraj zrobił na obiadek...
pierwszy raz mia┼éam z jakie┼Ť
[link widoczny dla zalogowanych]
Poniewa┼╝ nie zazna┼éy ciep┼éa i czu┼éo┼Ťci jako dzieci, pod┼Ťwiadomie domagaj─ů si─Ö ich teraz od najbli┼╝szego otoczenia.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1L Strona G│ˇwna -> Klasowe Sprawy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin