Forum Forum klasy 1L Strona Gwna Forum klasy 1L
Krtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Na pewno wrócę jeszcze do Wojtka Wajdy, ale czy skorzystam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1L Strona Gwna -> Klasowe Sprawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 6:27, 09 Kwi 2014    Temat postu: Na pewno wrócę jeszcze do Wojtka Wajdy, ale czy skorzystam

300zł to bez różnicy?
[link widoczny dla zalogowanych]
jak możecie zostawcie je po umyciu mokre .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A składania co nie miara.
+48 22 622 08 08
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja również polecam dr.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale czy moglabys napisac konkretnie z ilu do ilu spadla , bo jestem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ah niby wiem że za wcześnie na test (24dc) ale rozum jedno a ciekawość swoje... [link widoczny dla zalogowanych] Ale dzieki za wypowiedz
bo mam zamiar kupic orbitrek i kurde nie bardzo mam się kogo poradzić o parametry cześć jestem w 11 tyg ciąży 2 tyg temu przyszły wyniki na tokso i mialam takie IGG ujemne IGM 1557 dzisiaj zadzwonilam do ginekologa bo wiedzialam ze są następne wyniki i IGM jest większy rozmawiając z ginekologiem przez tel kazal mi sie zglosic jutro po skierowanie na jeszcze jedno badanie w zielonej górze mam się bać???????odpiszcie proszę!! Pozdrowionka Mam nadzieję że się jakoś trzymacie, tak tu ostatnio cicho... Miałam problemy z nogą i wcześniejsze operacje.Noga jest słaba i ma uszkodzenia,dlatego musiałabym się udać do dobrego fachowca w dziedzinie leczenia metodą Ilizarowa,żebym byla w dobrych rekach. Mikołaj - syn Kaśki Nosowskiej [link widoczny dla zalogowanych]
Domi 15, nie brakuje ci go - (żart). nawet pierscionek juz masz powodzenia szczerze, mam nadzieje ze tobie sie uda 15min treningu..;/ ja mam czasem 15h;/ MNIEJ INTELIGENTNI?! jest mila atmosfera i 2 super instruktorki. A jak nie masz zamiaru z nim sie wiazac, to niech Cie podrywa.
mnie się nie chce jeść specjalnie, wóciłam ze spacerku po drodzie w rossmanie kupiłam pastę do zębów bez fluoru- 2,95
!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
wszystko zależy od stanu zrostu i od tego jak wygląda kość po wyjęciu grotów...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam wszystkich.
[link widoczny dla zalogowanych]
spadło 2 kg ale jeszcze chodzę na basen. Po pierwszej ciąży i porodzie na Dyrekcyjnej, gdzie w asyście nastu studentów, kilku poważnych nieporozumień i wielu pomyłek, po założeniu 26 szwów na zewnątrz i od środka, niepotrzebnej punkcji zrobionej na potrzeby studentów,zszarpanych nerwów, przepłakanych nocy, omijam szpital na Dyrekcyjnej szerokim łukiem a moje zaufanie do ginekologów osiągnęło dno.
Witam wszystkich
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Za to ze spaniem nie mam problemu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Słodki listopad [link widoczny dla zalogowanych] Zabieg chirurgiczno-plastyczny, wyciecie blizny.
Hejka ja dziś 4 dzien i 2.5 kg na minusie Tu niestety musimy sobie poradzić sami. Oliwia jak chcesz to wysle Ci moje zdjecie po sciagnieciu. niewielki procent z nas jest Casanowami naszych czasów. Uważam, że chyba to co jesz przed głodówką i jak stopniowo przyzwyczaisz organizm, wpływa na to jak długo wytrwasz i jak organizm będzie reagował. [link widoczny dla zalogowanych]
Przebrnęłam przez wiele diet , preparatów odchudzających … wiem ze jednym pomaga to drugim co innego… wszystkie te próby skłoniły mnie do utworzenia jednego forum o tematyce odchudzania , gdzie stworzy się grupe osób które podejma walke z kg bez narzucania jakiejkolwiek z metod… Wiadomo osoby z nadwaga będą próbowały wszystkiego, dlatego chciałam stworzyc forum gdzie nie będzie tylko jedna metoda odchudzania żeby podzielic się pogladami może zmienic swoja metode jeśli nie idzie nam najlepiej poradzic się tych co osiągnęli sukces… mimiiibea: Mam nadzieje ja bede umiała własicwie pokierowac tą przyjaznia, choc nieraz naprawde jest mi bardzo cięzko bo wiem ze nie moge robic tego czego nieraz chce serce ( i ciało ) Pozdrawiam Lekarz opowiadał mi kiedyś że przychodzą takie osoby podobnego wzrostu i mówią że chcą się wydłużać to lekarze każą udać im się do lekarza ale tego od głowy. Jak rzuciałam palenie to efektem tego było właśnie to co się stało. Witam wszystkich. Witaj osóbko z czarnym nickiem 6 lat to dość dłuuuugooo!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Oj,lilianko-znam ten ból.
Może ktoś wie gdzie teraz pracuje?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i jak stan zaczerwienienia?
[link widoczny dla zalogowanych]
W dekoracji studia gdzie katarzyna skrzynecka rozmawia z uczestnikami jest sukienka Na obrzku. Wszystko co piszę to jest z mojego własnego doświadczenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam włosy kręcone, takie do ramion.Jak je umyje zazwyczaj wieczorem są piękne nie sklejają się, nie mam takiej szopy, mają ładny kształt i przede wszystkim kręcą się na całej powierzchni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Migdala---------> nawet, jeżeli te imiona ośmieszają dziecko, bo są pretensjonalne?
[link widoczny dla zalogowanych]

jednak, co jezeli stracisz ta kontrole? [link widoczny dla zalogowanych] Najwazniejsze jest to jaki jest wynik a nie ile trzeba bylo na niego czekac.
no a sluchajcie....jak cos sie zacznie paprac i wyjmiesz ten kolczyk to ta dziura sie zagoi ,bo tez chce sobie przekluc pepek i tak sie zastanawiam czy jaky co to blizna nie zostanie?? jak chcesz taki fajny brąz to polecam też casting ale mroźny kasztan Ja tez jak bylam ostatnio 26 marca to przyjmowal mnie Morasiewicz Orzechowskiego wtedy nie bylo, wiec jak wynika z tego co piszecie w Maju zapewne tez przyjmnie mnie on. dzis znow sie opchalam mnostwem budyniow chyba z 2 litry zjadlam :/ ale bede twarda wyrzucilam juz senes i nie mam zamiaru go juz kupowac ! Ja mialam zabieg u chirurga kilka dni temu.. [link widoczny dla zalogowanych]
Słuchajcie, jestem amatorem mocnych wrażeń. 3 minutki na duzym ogniu pozniej przykryc i.20 min na malym. za mna juz 19 dzien cwiczen, hurra coraz ciezęj mi to przychodzi, czuje ze miesnie sa jakby nadwyręzone, po prostu pobolewaja, ale nic, musze dac rade, bo widze efekty, a bardzo chcialabym bardzo widzeic moj brzusio po 42 dniu PO CO TRACIC SILY I NERWY? Kup specjalne cążki, mozna dostać w drogerii, tylko nie z tych za 3 złote z groszami, ale lepiej troche droższe, dłużej posłużą. Dziekuje wiecie moze co (profilaktycznie) moze uzyc facet?
[link widoczny dla zalogowanych]
Czytałam ze własnie jak sie nagle odstawi to częśto następuje poronienie ale tez wiadomo mi że Bromergonu sie nie stosuje w ciązy bo powoduje uszkodzenia płodu w bardzo wczesnej ciązy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
buliks jesteś facetem dopiero ogarnęłam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ola robi bardzo duże postępy w tańcu.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
migdały
[link widoczny dla zalogowanych]

hej!!! [link widoczny dla zalogowanych] rozowej serii z Loreal i mozna powiedziec ze porownujac oba to tak jakby Loreal wcale nie dzialal
Please zagladaj tu czasem, może ktoś jeszcze się przyłaczy. A to opowiadała mi koleżanka z sali, Martyna (urodziła 3 h po mnie, czyli o 6rano). No jakos mnie jego osoba drazni, tzn ta postawa. Trudno mi ocenić czy faktycznie nie masz różnicy bo nie widzę. Dodam,że to pierwsza w moim życiu farba jaką nałożyłam z czystej ciekawości. [link widoczny dla zalogowanych]
skoro mowa o grze w butelke to mysle ze wiek autorki jest do 18nastu lat Nie pojawiło się 300kcal, i po nim nie następują żadne wyrzuty sumienia, bo: Chorujesz na tarczycę? ale ja po karmieniu synka odrazu poszlam na diete cemridge.ogolnie nic mi nie bylo ale resztka mleka jaka mialam zrobila sie zielona -mleko pistacjowe hihi, tak wiec decyzja nalezy do ciebie.ja nie zaczne od jutra bo nie udzlo mi sie kupic jeszcze meridii (nie mam recepty), no ale zobaczymy jak to bedzie. wycieczka do zoo udana, dziewczynki zadowolone najwięcej entuzjazmu wzbudziły oczywiście małpy i słoń, ale też takie mini - zoo ze zwierzętami gospodarskimi, bo tam można było wszystko pooglądać z bliska, pogłaskać kozę czy królika... i teraz czas zacząć!
Spotykał się jednocześnie ze mną i inną.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam taką zasadę,że lubię wszystko sprawdzić na sobie bo jak mieć o czymś zdanie jak się nie spróbowało?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1L Strona Gwna -> Klasowe Sprawy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin